يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 8:38:32 AM
برای دومین سال متوالی در دولت سیزدهم؛

سازمان امور مالیاتی کشور برای دومین سال متوالی در دولت سیزدهم حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شد و لوح و تندیس دستگاه برتر توسعه اقتصاد غیرنفتی را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد.
سازمان امور مالیاتی دستگاه برتر در توسعه اقتصاد غیرنفتی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از رسانه مالیاتی ایران، آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی، روز شنبه ۴ شهریور با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور رئیس جمهور، اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار و از دستگاه های برتر این جشنواره تجلیل شد.

طبق این گزارش، سازمان امور مالیاتی کشور برای دومین سال متوالی، حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هجدهمین جشنواره شهید رجایی شد و رئیس جمهور با اهداء لوح از دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تجلیل کرد.

در این جشنواره، سازمان امور مالیاتی کشور در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور حائز رتبه برتر شد

همچنین سازمان امور مالیاتی کشور لوح و تندیس دستگاه برتر توسعه اقتصاد غیرنفتی را به پاس عملکرد ارزنده در شاخص های حرکت به سمت هوشمندسازی نظام مالیاتی، گسترش چتر مالیاتی و کاهش فرار مالیاتی کسب کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین