يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 1:58:28 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:78920
  • زمان انتشار:شنبه 19 اسفند 1402-11:7
  • کاربر:
معاون بازاریابی و فروش زامیاد تشریح کرد:

معاون بازاریابی و فروش زامیاد گفت: عدم صدور مجوز شماره‌گذاری محصولات زامیاد در ماه‌های ابتدایی سال جاری بدلیل صادر نشدن مجوز استاندارد، امکان اجرای طرح‌های فروش و عرضه محصولات را از این شرکت سلب کرد و زامیاد فرصت عرضه محصولات را در فصل‌های مناسب و پرتقاضای خرید خودرو از دست داد به همین دلیل، هزینه‌های قابل توجهی به‌واسطه خواب سرمایه و اجرای مجدد فرایند کنترل کیفی به‌ شرکت تحمیل شد.
رشد ۱۰ درصدی فروش و ثبات قیمت بازار محصولات زامیاد در سال ۱۴۰۲‌/ اعلام وضعیت محصولات موجود در پارکینگ‌های زامیاد

به گزارش اقتصادنامه، حسین کاظمی تصریح کرد: پیرو دستور ریاست محترم جمهوری و پیگیری ویژه وزیر محترم صمت جلسه‌ای درخصوص حل مشکل و آغاز شماره‌گذاری مجدد محصولات زامیاد برگزار شد و پس از آن این شرکت با همکاری و نظارت سازمان ملی استاندارد، اقدامات اصلاحی را بر روی محصولات تک‌سوز و دوگانه‌سوز اجرا کرد تا هرچه سریع‌تر مجوز شماره گذاری اخذ و امکان عرضه محصولات و پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تعهدات قبلی فراهم شود.

او ادامه داد: در این راستا و پس از آغاز مجدد فرآیند شماره‌گذاری در نیمه دوم سال برنامه افزایش تولید و عرضه اجرا شد و زامیاد برنامه عرضه محصولات با طرح‌های متنوع فروش اعتباری از جمله طرح تسهیلات ۲۸۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۳۶ ماهه و طرح فروش نقدی و پیش‌فروش را به‌طور همزمان را در دستور کار خود قرار داد.

معاون بازاریابی و فروش زامیاد با اشاره به اینکه تمهیدات صورت گرفته موجب رشد فروش محصولات این شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته علی‌رغم مشکلات مذکور شده است، گفت: با اجرای مستمر و بدون توقفِ طرح‌های فروش و تحویل خودروهای مشتریان پس از بازدیدهای کیفی، شرکت زامیاد توانسته متناسب با میزان تولید محصولات خود، پاسخ‌گوی بازار باشد و در حال حاضر طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوری از طریق سایت فروش اینترنتی جریان دارد و با استقبال مشتریان مواجه شده است.

او تاکید کرد : رشد ۱۰ درصدی فروش در سال جاری نسبت به سال گذشته و استمرار طرح‌های فروش و عرضه محصولات در ماه‌های اخیر موجب ثبات قیمت محصولات زامیاد در بازار شده است.

کاظمی گفت : عمده محصولات موجود این شرکت در پارکینگ‌ها در مرحله صدور فاکتور، تحویل اعتباری و صادرات است و در حال حاضر از مجموع کل محصولات موجود در پارکینگ، ۹هزار و ۱۴۵ دستگاه فاکتور شده که در مرحله اخذ پلاک و تحویل به مشتریان است.

او ادامه داد: حدود ۴هزار و ۴۰۰ دستگاه از این خودروها مرتبط با فروش اعتباری ابتدای فصل است که پس از انجام مراحل قانونی از قبیل واریز وجوه و امور مرتبط با تشکیل پرونده حقوقی تحویل مشتریان خواهد شد.

کاظمی با بیان این مطلب که بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه از این خودروها مرتبط با فعالیت صادراتی است، افزود: این تعداد خودرو به‌صورت هفتگی و در محموله‌های مختلف به بازارهای صادراتی هدف ارسال می‌شود.
به گفته او، تعداد ۳هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات پلاک‌شده در فرایند ارسال به شبکه نمایندگی‌ها قرار دارد و این روند در بهمن و اسفند سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین ماه‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون بازاریابی و فروش زامیاد در پایان اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه سایپا در سال جاری، تولید محصولات زامیاد در هفته‌های اخیر افزایش یافته و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت جدید شرکت زامیاد افزایش روند فروش و عرضه خودرو به بازار و همچنین تحویل محصولات به مشتریان با شتاب بیشتری در سال آینده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین