شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 4:11:31 PM
مدیرعامل بانک کشاورزی مطرح کرد

مدیرعامل بانک کشاورزی با تاکید بر تامین مالی پایدار بخش کشاورزی گفت: هدف ما این است که از شعبه‌محوری به سمت مشتری‌محوری برویم و استفاده از سامانه‌های نوآورانه برای دریافت خدمات غیرحضوری در همین راستاست.
تلاش برای تامین مالی پایدار بخش کشاورزی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایسنا، فرشید فرخ‌نژاد در مراسم بهره‌برداری عملیاتی از پلتفرم پالیز بانک کشاورزی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما، تامین مالی پایدار بخش کشاورزی به‌عنوان بخش زحمت‌کش تامین زنجیره غذایی مردم است. از این رو سال گذشته به تعداد بیش از یک میلیون تسهیلات و امسال هم بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی‌ با تاکید بر جدی گرفتن تحول دیجیتال بیان کرد: استفاده از امکاناتی که در فضای کسب و کار وجود دارد مثل همکاری با شرکت‌های فناوری. امیدواریم با ریل‌گذاری صحیح و پشتوانه مشتریان خوب بانک در تامین مالی زنجیره موفق باشیم و از فناوری به نحوی استفاده کنیم که در زمان نیاز تسهیلات گیرنده‌ای که برای تولید به منابع نیاز دارد، دسترسی به منابع برایش فراهم شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی ادامه داد: از این رو برای رسیدن به این هدف، دو دغدغه داریم، دغدغه بازگشت به موقع منابع و خرج کردن تسهیلات در جای خودش برای اینکه به هدف تامین امنیت غذایی جامعه برسیم که نیازمند تعامل صحیح با سرشاخه‌های خدمت‌رسانی است.

فرخ‌نژاد خاطرنشان کرد: هدف ما این است که از شعبه‌محوری به سمت مشتری‌محوری برویم و بر اساس نیاز مشتری خدمات را ارائه دهیم. استفاده از سامانه‌های نوآورانه و ایجاد سامانه‌هایی مانند «باران» و «آسان» و همچنین پلتفرم مدیریت زنجیره تامین کشاورزی «پالیز» برای دریافت خدمات غیرحضوری در همین راستاست.

وی با بیان اینکه سامانه پالیز یک سامانه اهرمی است و اثرگذاری آن به‌صورت مضاعف خواهد بود، گفت: این سامانه در بعد اقتصادی کاهش واسطه‌گری و قیمت تمام‌شده خدمات و محصولات، در بعد اجتماعی توانمندسازی و تقویت دانش کشاورزان و ایجاد امنیت غذایی، در بعد مالی تامین مالی کشاورزان به‌شکل اعتباری و تعهدی و همچنین شفافیت در تامین مالی طرح‌ها، در بعد بهره‌وری نیروی انسانی نیز صرفه‌جویی در زمان و منابع مادی و فیزیکی کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین