يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 12:31:43 AM

در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری و اقتصادی روسیه و ایران از شرکت های ایرانی برای حضور در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ دعوت به عمل آمد.
دعوت روسیه از شرکت‌های ایرانی برای حضور در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری و اقتصادی روسیه و ایران، بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی وخصوصی روس به ریاست الکساندرنواک معاون رئیس دولت این کشور در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فوریه مصادف ۷ تا ۹ اسفند ماه به ایران سفر کردند.

بنیاد روس کنگرس مجری رویداد اجلاس اقتصادی سنت پیترزبورگ در این کمیسیون، از شرکت‌های ایرانی برای حضور در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ که در روزهای ۵ تا ۸ ژوئن مصادف با۱۶ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۳در این شهر برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.
بنابر این گزارش، در حاشیه کمیسیون مشترک بین دولتی، جلساتی نیز میان بنیاد روس کنگرس و اتاق تعاون ایران وهمچنین اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی تهران، سازمان توسعه تجارت، اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و روسیه، موسسه پژوهش‌های بین‌المللی انرژی برگزار شد.

طرفین در مورد فرمت های احتمالی مشارکت در مجمع بین المللی اقتصادی سنت پیتربورگ ۲۰۲۴ و سایر پروژه های بنیاد روس کنگرس بحث و تبادل نظر کردند. فعالان اقتصادی علاقه‌مند برای حضور در این رویداد می توانند به اتاق تعاون ایران در روسیه مراجعه کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین