يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 1:28:02 AM
در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران؛

حمید علی‌آبادیان، مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفند) برگزار شد، موفق به کسب مدال مدیریت برتر روابط‌عمومی شد.
اهدای مدال مدیریت روابط عمومی برتر به شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مس‌پرس، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفند) در سازمان مدیریت صنعتی کشور با حضور کارشناسان و فعالان عرصه روابط‌عمومی کشور برگزار شد و در بخش سومین جشنواره مردم‌داری ایران که به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برگزار شد، شرکت ملی صنایع مس ایران، در بخش مدیریت روابط عمومی، به دلیل نوآوری در فعالیت‌های ارتباطی و بازنمایی اقدامات جهادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، موفق به کسب مدال این جشنواره شد.

در ابتدای این مراسم حسن بشیر، دبیر این کنفرانس ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح برنامه های این کنفرانس در بخش های مختلف پرداخت.

در ادامه، مهدی باقریان، عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، به تشریح فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی و معرفی کتاب ها و برنامه های کاربردی این حوزه پرداخت.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، از پنج کتاب جدید در حوزه کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، با حضور نویسندگان این کتاب‌ها، رونمایی شد.

سخنرانی اساتید برجسته روابط عمومی و ارتباطات با موضوع بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی نیز از دیگر بخش‌های این کنفرانس بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین