يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 12:04:14 AM

جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی شورای پژوهش ایمیدرو میان مدیران پژوهش و نوآوری شرکت‌های حوزه معدن و صنایع معدنی و فلزی تابعه ایمیدرو و بنگاه‌های منتخب، به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار شد.
جلسه شورای هم‌اندیشی پژوهش ایمیدرو در فولاد هرمزگان برگزار شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی شورای پژوهش ایمیدرو، فرهاد فرشاد سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری و کارشناسان ایمیدرو، علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی و توسعه و شاهین زارع مدیر متالورژی طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران حوزه پژوهش و نوآوری از شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، آلومینیوم جنوب، آلومینای جاجرم، آلومینیوم المهدی، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، توسعه معدنی و صنعتی صبانور، اساتید داشگاهی و مراکز فراوری مواد معدنی یزد، تبریز، غرب کشور حضور داشتند.

این جلسه به صورت فصلی هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود. در این جلسه هر یک از حضار نقطه نظرات خود را در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان کردند و گزارش فعالیت واحدهای خود را با دیگر واحدها به اشتراک گذاشتند. در این جلسه همچنین همفکری و هماهنگی در خصوص برنامه‌های آینده شورای پژوهشی انجام می‌شود. در جلسه تاکید شد پروژه‌هایی که توسط شرکت‌ها انجام می‌شود، در پرتال آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد شرکت‌ها گزارش عناوین پروژه‌های پژوهشی و توسعه فناوری خود را در قالب یک فایل ارائه کنند و این مجموعه را در پرتال ایمیدرو یا سامانه دیگر که ایجاد خواهد شد، میان شرکت‌های عضو به اشترک گذاشته خواهد شد تا همه شرکت‌های فولادی از پروژه‌های دیگر شرکت‌ها اطلاع پیدا کنند و در صورت نیاز بهره ببرند.

لازم به ذکر بوده که جلسات شورای پژوهشی ایمیدرو سال‌ها است که برگزار می‌شود و ماحصل آن به اشتراک گذاشتن دانش و پژوهش‌های انجام شده و اجرای پروژه‌های متعدد پژوهشی در شرکت‌های فولاد و معدنی بوده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین