شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 5:47:32 PM

ظهر روز (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)نشست مشترک مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با مهندس معروفخانی،مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دفتر شرکت فولاد اکسین با محوریت طرح‌های توسعه‌ای دو شرکت،پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها برگزار شد.
نشست مشترک مدیران‌ عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای تولید محصولات نوین و ایجاد تفاهم نامه های همکاری

به گزارش اقتصادنامه، محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت:فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از صنایع مهم کشور،برای آنکه در بازارهای بین المللی بتواند قدرت و توان رقابتی خود را افزایش دهد،باید مطابق استانداردهای جهانی،محصولات خود را تولید کند و در این راستا برای توسعه پایدار و رشد تولید محصولات جدید نیاز به هم افزایی در مسیر توسعه با دیگر شرکت های فولادی کشور دارد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به موفقیت های شرکت اظهار کرد:علیرغم همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در ده ماهه ۱۴۰۲ کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می توانست با وجود محدودیت های انرژی برق و گاز پرتنش و پر چالش باشند را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و توانستند عنوان صادر کننده برتر کشور را به خود اختصاص دهند و از لحاظ درآمد و سود دهی افتخارات قابل توجهی را نصیب خود کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد اکسین تامین‌کننده ورق‌های عریض در کشور و خاورمیانه است توضیح داد: ورق‌های تولید شده علاوه بر تامین نیازهای داخلی،به کشورهای حوزه خاورمیانه، اروپا و آفریقا نیز صادر شده و این مهم باعث شد فولاد اکسین امسال به عنوان صادر کننده برتر کشور انتخاب شود.

محمدی عنوان کرد:امروز شاهد هستیم طرح‌های توسعه‌ای در فولاد هرمزگان با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شده‌اند و با سرعت در حال انجام هستند و با توجه به تولیدات خاص شرکت فولاد اکسین و جایگاه فوق العاده جغرافیایی و پتانسیل بالای شرکت فولاد هرمزگان باید نشست‌های تخصصی میان دو طرف ادامه داشته باشد و طرح های توسعه مشترکی را آغاز نماییم.

در ادامه عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به عملکرد قابل قبول فولاد اکسین خوزستان در تولید و صادرات گفت: یکی از ویژگی‌های بارز فولاد اکسین،ایجاد تولیدات خاص در کشور و خاورمیانه است و با خودکفایی و خودباوری جهادگران شرکت فولاد اکسین توانستند جزو ۶ شرکت برتر در عملیات های حرارتی در دنیا باشند.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به ثبت رکوردهای متعدد این شرکت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود:با اینکه در سال جاری محدودیت‌های برق بسیار شدیدتر از سال گذشته اعمال شدند،اما فولاد هرمزگان توانست و از این چالش ها برای اجرای عملیات شات‌دان و تعمیرات سالیانه و برخی از پروژه‌های مهم خود استفاده کرده است. در حوزه تامین مواد اولیه،سودآوری،مصارف و… نیز رکوردهای کم‌نظیری به دست آمده است که این مهم با انجام کار گروهی،هماهنگی و همدلی میان همه واحدهای سازمانی رقم خورده است.

گفتنی است در پایان این نشست مشترک مدیران عامل دو شرکت فولاد اکسین خوزستان و فولاد هرمزگان مقرر گردید با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های قابل توجه دو شرکت برای سرمایه گذاری،تولید محصولات نوین در موارد خاص همکاری های مشترک صورت پذیرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین