شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:23:28 PM
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش خبر داد؛

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از بازگشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان مبالغ کلاهبرداری شده فضای مجازی به مالباختگان در یک هفته گذشته خبر داد.
بازگشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان به مالباختگان فضای مجازی در کیش

به گزارش اقتصادنامه به نقل از خبرگزاری موج کیش، سرگرد محسن بابایی بیان داشت: با دریافت شکایت از شهروندان در خصوص کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب، با اقدامات و ردگیری کلاهبرداران، حساب‌های مقصد مسدود و با هماهنگی‌های قضایی، مبالغ کلاهبرداری شده به حساب شاکیان بازگشت داده شد.
وی گفت: با توجه به شیوه‌های مجرمانه، شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و از باز کردن پیام‌های حاوی لینک‌هایی در قالب ابلاغیه قضایی، ثبت نام سهام عدالت، پرداخت سود سهام عدالت خودداری کنند.

سرگرد بابایی گفت: شهروندان برای بارگیری و نصب نرم افزار‌های مالی و بانکی به سایت اصلی بانک‌ها مراجعه و از جستجو کردن برای یافتن آن در مرورگر‌ها و بارگیری و نصب در تلفن همراه خود از منابع نامعتبر خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و کاربران فضای مجازی می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را در پایگاه اینترنتی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی گزارش کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین