شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 9:24:28 PM

رییس سازمان دامپزشکی ایران در دیدار با رییس سرویس فدرال دامپزشکی روسیه خواستار گسترش همکاری‌های دوجانبه و رفع محدودیت‌های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شد.
گسترش همکاری های کشاورزی میان ایران و روسیه

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، در نشستی که با حضور مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه (روسلخوزنادزور) سرگئی دانکورت در مسکو برگزار گردید رئیس سازمان دامپزشکی ایران خواستار گسترش همکاری‌های دو جانبه و رفع محدودیت‌های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شد.

در این جلسه یادداشت تفاهم همکاری در زمینه قرنطینه دامپزشکی، حفظ نباتات و گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه واردات و صادرات از سوی دو طرف ایرانی و روسی امضا شد.

گفتنی است در راستای این سفر جلسات فنی و کارشناسی با حضور معاون بهداشتی و پیشگیری و ساونکوف رئیس بخش دامپزشکی و معاون رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه در راستای حل مشکلات صادرات لبنیات و آبزیان ایران به فدراسیون روسیه برگزار شد و مقرر گردید در جهت رفع مشکلات جلسات فنی مداوم به صورت آنلاین در هفته‌های آتی بین دو کشور برگزار گردد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین