شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 2:17:09 PM

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور، مبارزه با فرار مالیاتی را گفتمان اصلی نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید خواند و گفت: این سازمان در مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت‏ها بسیار مصمم بوده و هیچ مماشاتی ندارد.
سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت‌‏ها مصمم است

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید از اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی شهر و استان تهران ضمن خدا قوت و تقدیر از اهتمام همکاران مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی، اظهار داشت: با رویکرد جدید سازمان در مبارزه با فرار مالیاتی به ویژه دانه درشت ها، عزم جدی توام با برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
مستوفی با تاکید بر اینکه مواجهه با مجرمین مالیاتی نیاز به هم افزایی نیروهای زبده و فنی دارد که از جنس سرداران جهاد اقتصادی باشند، تصریح کرد: از محل جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی افرادی که فرار مالیاتی دارند، بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی کشور محقق خواهد شد.
وی افزود: در فصل جدید فعالیت مبارزه با فرار مالیاتی با اتکاء به تجارب گذشته، تلاشمان بر این خواهد بود که تمامی عملکردها برمبنای سیستم و برنامه ریزی باشد و قطعا از فناوری های نوین، هوش مصنوعی و ایده های دانش بنیاد نیز بهره مند خواهیم شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین