يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 1:26:17 AM

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در دستیابی به اهداف والای اقتصادی موثر است.
توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در دستیابی به اهداف والای اقتصادی موثر است

به گزارش اقتصادنامه، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و اخلاص و فداکاری شهیدان به بار نشست و در هشت سال دفاع مقدس ، اخلاص و از خود گذشتگی شهیدان موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه های نظامی گردید.
وی خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز توجه به سیره شهدا و الگوپذیری از رفتارها و مجاهدت های این عزیزان کارگشا است، مدیران و کارگزاران اقتصادی کشور وظایف و تکالیف مهمی در پیشرفت اقتصادی و ارتقای شاخص های اجتماعی عهده دار هستند و فعالیت جهادی مدیران با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت قابل انجام است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون مناسبت‌ها را بهانه‌ای برای یادآوری و تکرار ارزش‌آفرینی و ایثار و ازخودگذشتگی همه شهدای گران‌قدر قلمداد کرد و دراین‌باره افزود: باید همه آحاد و اقشار مختلف جامعه با تمام وجود به این امر مهم همت بگمارند که سربلندی، اعتلا، توسعه کمی و کیفی و اشتغال و تولید درگرو پایمردی و دلاوری و ازخودگذشتگی شهدا بوده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آغاز سفر دو روزه به استان بوشهر و همزمان با دهه مبارک فجر به همراه معاونین مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد این بانک با حضور در گلزار شهدای این شهر بر سر مزار مطهر شهدا حاضر و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. محمدشیخ حسینی به همراه مدیران ارشد بانک توسعه تعاون ضمن زیارت مزار و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زنده نگه داشته و با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند. شیخ حسینی همچنین بر سر مزار شهدای گمنام بوشهر و سردار بشکوه نیز حاضر و یاد و خاطره رشادت های آن شهیدوالامقام را نیز گرامی داشتند.
گفتنی است سردار شهید مجید بشکوه در اکثر عملیات ها از جمله فتح المبین، شوش، بدر و رمضان به عنوان فرمانده ی گردان شرکت داشت و بالاخره پس از هفت سال حضور مداوم و بی وقفه در جبهه ها و شرکت در تمامی عملیاتها که توسط رزمندگان اسلام انجام می شد، در تاریخ چهارم دی ماهه 1365 در عملیات کربلای 4 به فیض عظیم شهادت نایل آمد و به آرزویش رسید.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین