يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 2:05:59 AM

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم بانک توسعه تعاون با حضور محمد شیخ‌حسینی، مدیرعامل، لطفی، معاون مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، سلطانی، رئیس هیات رسیدگی به شکایات بانک ها و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.
تقدیر از اقدامات بانک توسعه تعاون در راستای ارتقای سلامت اداری

به گزارش اقتصادنامه، شیخ حسینی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از نهادهای مالی شفاف و دارای سلامت در نظام پولی کشور شناخته می شود.

وی ادامه داد:در بانک توسعه تعاون در حوزه عملیاتی و اجرایی، رویه های مبتنی بر پیشگیری تدوین و ابلاغ شده است.
سلطانی،رئیس هیات رسیدگی به شکایات بانک ها نیز گفت:کارکنان بانک ها دارای امضاهای طلایی هستند و همین امر امکان بروز تخلف را افزایش می دهد.
وی افزود:تمام اسناد دارای اهمیت و مهم در بانک توسعه تعاون دارای دو امضا است و همین امر موجب شده این بانک به عنوان نهاد سالم و شفاف معرفی شود.
به گفته سلطانی،آسیب شناسی و شناسایی گلوگاه ها برای جلوگیری از بروز فساد اداری بسیار مهم است.
لطفی،معاون مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون نیز در این نشست گفت: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم دارای ۱۰ وظیفه است که مهم ترین آنها تهیه برنامه عملیاتی صیانت از حقوق مردم ، تنظیم برنامه اجرایی ارتقای سلامت و مبارزه با فساد اداری شرکت و راهبری استقرار آن، تدوین شاخص های سلامت و سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری ، سنجش و آسیب شناسی وضع موجود فرهنگ سازمانی شرکت، تدوین برنامه بهبود فرهنگ سازمانی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان و اصلاح قوانین و مقررات است.
وی افزود:عملکرد ۲۲ مدیریت شعب استانی بانک توسعه تعاون در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم مورد ارزیابی قرار گرفته است که روند روبه رشدی را شاهد بودیم که این مهم جای تقدیر دارد.
لطفی بیان کرد:بر اساس فرایندی که سازمان امور اداری و استخدامی ابلاغ کرده،سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید گلوگاه های فساد را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین