شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 6:00:14 PM

شرکت بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که از تاریخ ۹ تا ۱۱ بهمن ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود، حضوری فعال خواهد داشت.
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در پنجمین نمایشگاه انرژی در کیش

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت که چهار سال پیاپی عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص داده، در راستای گسترش تعاملات هر چه بیشتر با بنگاه‌های فعال و بزرگ اقتصادی کشور و با هدف معرفی و ارائه خدمات بیمه‌‌ای مختلف و جذب پرتفوی تاثیرگذار، در پنجمین نمایشگاه انرژی کیش که از روز دوشنبه نهم تا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، حضوری موثر خواهد داشت.
بیمه ملت با معرفی محصولات خود در این نمایشگاه، توانمندی‌های خود را در تأمین امنیت و آرامش خاطر مشتریان صنعت نفت و گاز به نمایش خواهد گذاشت. این محصولات شامل انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت، مهندسی، حمل و نقل و پیمانکاری است که با توجه به نیازهای خاص این صنعت طراحی شده‌اند.
بیمه ملت با سابقه‌ای طولانی در صنعت بیمه کشور، یکی از پیشروترین شرکت‌های بیمه در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به صنایع نفت و گاز است. این شرکت با برخورداری از شبکه گسترده‌ای از نمایندگان و شعب در سراسر کشور، توانسته است خدمات بیمه‌ای خود را به سرعت و به‌طور گسترده به مشتریان خود ارائه دهد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین