شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 7:05:57 PM
دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان مطرح کرد:

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان گفت: در سومین کنفرانس فولادسازی تلاش کردیم به موضوعات روز صنعت فولاد بپردازیم و این دوره نسبت به دوره‌های قبل متفاوت و کاربردی‌تر باشد.
ارائه موضوعات نو و کاربردی در سومین کنفرانس فولادسازی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امیرحسین فتحی در اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با دو دوره قبلی و مطابق با نیازهای کشور متفاوت و تلاش کردیم کارگاه‌ها به بهترین شکل ممکن و با توجه به علاقه‌مندی متخصصان و فعالان صنعت فولاد برگزار شوند؛ همچنین کافه متخصصان برای نخستین بار در این دوره از کنفرانس با به کارگیری نظرات اهالی این صنعت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌ موضوعات نو مطرح شد و اغلب مقاله‌های ارائه شده در این دوره از کنفرانس، به موضوعاتی در زمینه محیط زیست، انقلاب صنعتی چهارم و افزایش بهره‌وری در صنعت فولاد پرداختند که در برگزاری کارگاه‌ها نیز اجرایی شد و ۶۰ درصد از مخاطبان این کارگاه‌ها، دارای تحصیلات تکمیلی بودند.

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: داوری مقالات توسط ۱۵ شرکت فولادی و ۱۴ دانشگاه صورت پذیرفت و ۲۰ مقاله با حضور متخصصان و دعوت‌شدگان در کارگاه‌های این دوره از کنفرانس ارائه شد؛ ضمن اینکه تعداد کارگاه‌های تخصصی برگزار شده در این دوره از کنفرانس، به ۲۱ کارگاه رسید.

فتحی در پایان تصریح کرد: به دنبال استفاده از نقطه نظرات کلیه حاضران در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در آینده هستیم و بخش‌های جدیدی همچون نوآوری و طرح‌ها، مسابقه عکاسی در صنعت فولاد و معرفی نیازمندی‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فولادی را در دوره بعد اجرا خواهیم کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین