شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 11:45:40 AM
پوزش و توضیحِ "اقتصادنامه" درباره یک گزارش

به‌دنبال انتشار مطلبی با تیتر "من متهم هستم" در پایگاه خبری اقتصادنامه، مدیرمسئول این رسانه و نویسنده مطلب، رسما از نیروی انتظامیِ کیش عذرخواهی می‌کند.
عذرخواهی از پلیسِ کیش

تحریریه "اقتصادنامه" بر این باور است که کلیه کادرِ نیروی انتظامی در کیش، حافظانِ امنیتِ جان و مال و ناموسِ کیشوندان و گردشگران هستند و تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا این منطقهِ آزادِ تجاری، به نقطه امنی برای فعالیت‌های قانونیِ سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

پایگاه خبری اقتصادنامه و تحریریه آن، با پوزش از "کادرِ پلیسِ کیش با هر قومیت و لهجه‌ای"، تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا در کنار نیروی انتظامیِ این جزیره، آنان را در اجرای قوانین و مقررات یاری کند.

"اقتصادنامه" بر این نکته تاکید دارد که امنیتِ موجود در جزیرهِ کیش، حاصلِ جانفشانی‌ها، از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی بوده، و خود را قدردانِ آنان می‌داند.

مدیرمسئول این پایگاه خبری، بر این باور است که حراست و حفاظت از ارزش‌های اسلامی جزو لاینفک اهدافِ این رسانه بوده و خواهد بود.

پایگاه خبری اقتصادنامه بر این باور است که تولید و انتشارِ برخی مطالب در خصوصِ "عملکرد پلیس"، "مسائل صنفی نظیر کافه‌داری" و "رخدادهای اجتماعی و فرهنگی"، با نیت و هدفِ خیر برای کمک به صنعت گردشگری، رعایت قوانین و مقررات و بهبودِ امورِ جاری در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بر این اساس اگر در مطالبِ منتشر شده، رنجش برخی از دلسوزانِ و کارکنانِ جزیره کیش بویژه پلیس را در پی داشته، کمال عذرخواهی را دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین