شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 10:01:20 AM
دهنوی مطرح کرد

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق وام ازدواج جوانان را ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان را ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می‌کند تا با این کار از جوانان حمایت شود.
پیش‌بینی وام ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج جوانان در ۱۴۰۳

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایسنا، سیدمحسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«سازمان برنامه و بودجه مانند پارسال، چگونگی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را از لایحه بودجه حذف کرد و اختیارش را به شورای پول‌ و اعتبار داد.

در کمیسیون تلفیق با تصویب وام ازدواج برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان ۳۰۰ میلیون، از جوانان حمایت می‌کنیم.»

بخش اول لایحه بودجه مربوط به ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌­ای و مالی و اجزای اصلی آنها منتشر شده است.

قرار بود دولت ۳۰ آبان لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به مجلس تقدیم کند که بنا بر گفته علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با درخواست هیات رئیسه مجلس این موضوع به بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه موکول شد.

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس هم گفت که تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس به بعد از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه موکول می‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین