شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 9:08:20 PM
از نظر تعداد تراکنش‌های بانکداری باز

همزمان با توسعه خدمات بانکداری باز بانک دی و استقبال مشتریان حقوقی، این بانک از نظر تعداد تراکنش‌های بانکداری باز در بین برترین بانک‌های کشور قرار گرفت.
بانک دی در  جمع برترین بانک‌های کشور قرار گرفت

 

به گزارش اقتصادنامه از روابط عمومی بانک دی، این بانک با ثبت تعداد ۷ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۲۸۸ تراکنش کارت به کارت در بستر بانکداری باز در سال ۱۴۰۱، جایگاه خود را از حیث قرار گرفتن در میان بانک‌های برتر کشور و توسعه سهم بازار در بانکداری باز مستحکم کرد.

بر اساس این گزارش، رشد ۵۰ درصدی تعداد تراکنش‌های کارت به کارت از مبدا بانک دی در بستر بانکداری باز، در پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به ابتدای همان سال، حاکی از جهش چشمگیر این بانک در ارائه خدمات بانکداری مدرن در نظام بانکی کشور است.

اتصال بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن به سرویس‌های بانک دی، ارائه سرویس پیمان (برداشت مستقیم) و ارائه سرویس‌های مبتنی بر حساب در بستر بانکداری باز، ارائه سرویس کارت به کارت به اپلیکیشن‌های پرداخت، اتصال به هاب فناوران مالی شاپرک و ارائه سرویس انتقال وجه عادی، پایا، ساتنا و ... از جمله خدمات بارز بانک دی در بستر بانکداری باز است.

گفتنی است در رویکرد بانکداری سنتی که تا پیش از این رایج بود، محصولات بانکی محدود صرفاً توسط خود بانک‌ها توسعه یافته و ارائه می‌شد، اما در رویکرد بانکداری باز که به سرعت در صنعت بانکداری دنیا در حال رواج است، بانک‌ها تامین‌کننده بستر برای عملیات بانکی هستند و شرکت‌های ثالث با استفاده از این بستر به صورت پویا به توسعه و ارائه محصولات متنوع می‌پردازند.

با تحقق این امر علاوه بر تولید انواع مختلف برنامه‌های کاربردی بانکی مانند برنامه‌های موبایلی، اینترنت بانک، کیوسک و... توسط توسعه‌دهندگان بیرونی، در عین رعایت مسائل امنیتی و اصول محرمانگی، امکان اتصال نرم‌افزارهای تجاری و مالی مانند سیستم حسابداری، حقوق و دستمزد و ... به نرم‌افزار جامع بانک فراهم می‌شود و تحولی شگرف در سرعت و دقت عملیات مالی ایجاد می‌شود.

اکنون خدمات بانکداری باز مبتنی بر حساب و کارت بانک دی به صدها مشتری حقوقی ارائه می شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین