شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 6:32:43 PM

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از مدیران ایثارگر بانکی کشور، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دی به پاس ارائه خدمات مطلوب این بانک به جامعه ایثارگری، قدردانی کرد.
قدردانی رییس بنیادشهید از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دی

به گزارش اقتصادنامه از روابط عمومی بانک دی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از مدیران بانکی ایثارگر کشور برگزار شد، با اشاره به این که ۳۰ درصد کارکنان نظام بانکی کشور را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: جامعه ایثارگری باید مورد احترام باشد و موفقیت‌های ایثارگران به جامعه معرفی شود تا کرامت آنها حفظ شود.

وی با تاکید بر نیاز کشور به حفاظت از جبهه اقتصادی، خاطرنشان کرد: مدیران ایثارگر بانک‌ها باید در نظام بانکی در حال جهاد باشند و گره از مشکلات اقتصادی مردم باز کنند.

در این نشست، مدیرعامل بانک دی نیز با قدردانی از حمایت های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعالیت های این بانک، تاکید کرد که همه تلاش کارکنان بانک دی بر تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا است.

علیرضا قیطاسی با بیان این که اکنون650 هزار نفر از ایثارگران، سهامدار بانک دی هستند، افزود: 42 درصد از کارکنان این بانک را نیز ایثارگران و فرزندان آنها تشکیل می دهند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین