شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 7:59:59 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:74732
  • زمان انتشار:يکشنبه 16 مهر 1402-23:59
  • کاربر:
ایران خودرو اطلاعیه صادر کرد

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرد، حمل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده و ظرف ۱۰ روز آینده تمامی خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان خواهد شد.
افزایش تحویل روزانه خودروها به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه

به گزارش اقتصادنامه، اطلاعیه ایران خودرو به این شرح است:
در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،  پلاک بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند. 
بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است. 
مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.
همچنین در حال حاضر با توجه به تعیین ۱۱ روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود دست کم ۲۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می رود و خودروهای تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و تحویل مشتریان می شوند. 
بزرگ ترین خودروساز کشور، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دلسوزانه دو سازمان ملی استاندارد در تمدید مجوز شماره گذاری خودروها و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در صدور مجوز مرتبط با ماده ۱۰ قانون سامان دهی صنعت خودرو که منجر به صدور مجوز شماره گذاری خودروها شده است، خاطرنشان کرده، تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اعتلای صنعت خودرو کشور و جلب رضایت ذی نفعان بوده و این هدف با همراهی نهادهای مرتبط با تولید و صنعت کشور میسر خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین