شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 11:35:37 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:74731
  • زمان انتشار:يکشنبه 16 مهر 1402-23:58
  • کاربر:
اولین طرح فروش دو محصول جدید ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش دو محصول جدید کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR از چهارشنبه ۱۹ مهرماه خبر داد.
عرضه کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR

به گزارش اقتصادنامه، کامیون کشنده آتامان با توجه به برخورداری از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM۴۵۷ تاکنون توجه بسیاری از مشتریان بازار را به خود جلب کرده و کامیون کشنده H۵ فوتون نیز برای اولین بار با استاندارد جدید سوخت ADR در طرح فروش این شرکت قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس فروش کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H۵ فوتون با استاندارد سوخت ADR از  ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت. 
کامیون کشنده جدید آتامان از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM۴۵۷ با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می‌شود.
این محصول با توجه به استفاده از پلتفرم و قوای محرکه مرسدس بنز با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار و علاقه مندان در نمایشگاه‌ها و رویدادهایی که در آن حاضر بوده، روبه رو شده است.
کشنده فوتون H۵ ایران خودرو دیزل نیز با کارت کشندگی ۴۴ تن مجهز به موتور شش سیلندر خطی ۱۱۸۲۴ سی‌سی با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن‌متر، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژ، اینتر کولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو پنج، دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب است.
از دیگر امکانات این محصول می‌توان به کلیدهای کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و ترمزهای دومداره پنوماتیکی دیسکی مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر و با سیستم‌های ABS، ASR، ESP و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS اشاره کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین