شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 8:04:39 PM

نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی با روابط‌عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران و سازمانهای تابعه، به میزبانی بانک دی برگزار شد.
بانک دی میزبان اعضای کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها شد

به گزارش اقتصادنامه از روابط‌ عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از نظام بانکی برای مشارکت در برنامه‌های ویژه اربعین گفت: نظام بانکی نیز مانند سایر سازمان‌ها، امسال نیز دوشادوش مردم، با راه‌اندازی ستاد ویژه اربعین، با ارائه ارز اربعین به متقاضیان، برپایی موکب، اهدای آب معدنی، پذیرایی از زائران و دهها اقدام دیگر عملکرد مطلوبی از خود نشان داد.

قیطاسی برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها با روابط‌عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران را فرصت مناسبی برای مطرح کردن انتظارات خانواده معزز شهدا و ایثارگران از بانک‌ها دانست و تصریح کرد: این نشست با هدف هم‌افزایی میان روابط‌عمومی بانک‌ها با روابط‌عمومی بنیادشهید برگزار شده است و امید است با برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه برای ایجاد عزم جدی‌تر و توسعه خدمت‌رسانی ویژه به جامعه معزز ایثارگری در نظام بانکی بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: بانک دی به عنوان بانک عامل جامعه معزز ایثارگری، تمام تلاش خود را برای رضایتمندی جامعه هدف بنیاد شهید و تسهیل دسترسی این عزیزان به خدمات بانکی بکارگرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با تأسی از منویات رهبری درباره نگاه ویژه به این قشر عزیز، بانک دی و نظام بانکی با ارائه طرح ها، محصولات و خدمات ویژه به این قشر معزز بتواند گوشه ای از ایثارگری های خانواده عزیز شهدا و ایثارگران را جبران نماید.

در پایان این نشست اعضای کمیسیون و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل نظام بانکی و راهکارهای افزایش کیفیت خدمت بانکها به خانواده معزز شهدا و ایثارگران پرداختند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین