يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 4:40:20 AM

علیرضا قیطاسی گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم مشتریان به‌ویژه جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.
تاکید مدیرعامل بانک دی بر تسهیل ارائه خدمات

به گزارش اقتصادنامه از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدیداز شعبه مشهد در نشستی با حضور روسا، معاونان و همکاران شعب  شهرمشهدبا اشاره به رشد منابع بانک در ماه‌های اخیر گفت: با تشکیل کارگروه‌های بازاریابی و جذب منابع و پایش و کنترل میزان تحقق اهداف ماهیانه و فصلی برای شعب شاهد رشد منابع بانک در مقایسه با متوسط نظام بانکی هستیم.

وی با اشاره به لزوم تمرکز شعب بر جذب منابع ارزان قیمت و پرستاری از مشتریان گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیادشهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.
قیطاسی در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه کارکنان طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: امسال برای اولین بار، مسئولیت تمامی شعب بانک بر عهده جوانان قرار گرفته و نتیجه اعتماد به مدیران جوان نیز در عملکرد مثبت 5 ماه اخیر دیده شده است.
در ابتدای این نشست نیز که اسماعیل منصوری نیا و امیرحسین دیانتی، روسای شعب سجاد و ایثار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود پرداختند.
در پایان این نشست همکاران دو شعبه به طرح سوالات و دغدغه‌های خود از مدیرعامل بانک پرداختند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین