شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 5:13:09 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:72121
  • زمان انتشار:دوشنبه 13 شهريور 1402-23:59
  • کاربر:
مدیرعامل ساپکو خبر داد:

مدیرعامل ساپکو سامان‌دهی تامین از منابع خارجی و افزایش و توسعه خودکفایی را یکی از اهداف و اولویت های این شرکت دانست و بر حمایت از بومی‌سازی تاکید کرد.
توسعه خودکفایی اولویت تامین محصولات ایران‌خودرو است

به گزارش اقتصادنامه، کیانوش پورمجیب اظهار کرد: ساپکو با روی گشاده، پذیرای تمامی شرکت‌هایی است که در خود توان تامین و تدارک کیفی قطعات خودرو را به عنوان منبع جایگزین خارجی به منظور کاهش وابستگی صنعت خودروی کشور احساس می کنند.
وی مدیریت سازنده ارتباطات و تعامل هدفمند ساپکو و زنجیره ‌تامین را پیش نیاز یکپارچگی و‌ هم سویی برنامه‌ها، اقدامات و اهداف ساپکو و زنجیره تامین در مسیر تعالی گروه صنعتی ایران خودرو دانست.
پورمجیب در خصوص ضرورت ارتقای کیفیت محصولات اظهار کرد: برگزاری نشست های هم‌اندیشی با انجمن های سازندگان قطعات و انجمن همگن، به منظور برنامه ریزی منسجم‌تر در زمینه جهش کیفی قطعات و‌ انجام تفاهم های راهبردی در این زمینه، نشان از عزم ساپکو در پاسخ‌گویی به خواسته ذی‌نفعان دارد.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به مشکلات محیطی صنعت خودرو در تامین و تولید از قبیل قیمت ‌گذاری دستوری، افزود: برای رفع این چالش‌ها باید به‌گونه‌ای کیفیت محصولات را ارتقا دهیم که قدرت چانه‌زنی ما در افکار عمومی افزایش یابد.
پورمجیب از لزوم توافقات عملیاتی با زنجیره تامین و تدوین طرح جامع با راهبری حوزه کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور ثبت رکوردهای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان  خبر داد.
پورمجیب، مدیریت سازنده ارتباط با زنجیره‌تامین  را دیگر اولویت خود عنوان و خاطرنشان کرد: ارتباط سازنده با زنجیره تامین در  تمامی سطوح سازمانی ساپکو  ضروری  است و احترام متقابل سطوح مختلف ساپکو و زنجیره‌تامین، بزرگ ترین رهاورد مدیریت ارتباطات سازنده خواهد بود.
وی مدیریت سازنده ارتباط با زنجیره‌تامین را پیش‌نیاز تحقق برنامه‌های کیفی و خودکفایی ساپکو دانست و ضمن تاکید بر ضرورت شفافیت اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات و آگاهی سازندگان از اهداف و استراتژی ها، گفت: تعامل با زنجیره تامین در تمامی حوزه های برنامه‌ریزی، مهندسی، کیفیت و حتی توسعه و بومی سازی فناوری های جدید همراه با ارتباط معقول و اصولی در ارتباط با زنجیره تامین اصلی ترین رویکرد ساپکو است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین