يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 12:03:48 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:72119
  • زمان انتشار:دوشنبه 13 شهريور 1402-23:55
  • کاربر:
در راستای ارتباط موثر با مشتریان انجام شد؛

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد که از ۹ لغایت۱۲ شهریورماه برگزار شد، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیت‌های موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه پرداخت.
معرفی موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه سایپا

به گزارش اقتصادنامه، موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.

از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)،امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امداد خودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین