يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 1:31:55 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:66607
  • زمان انتشار:دوشنبه 16 مرداد 1402-16:34
  • کاربر:

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت صنایع ملی مس ایران، زمان پرداخت سود نقدی مصوب در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سهامداران این شرکت اعلام شد.
زمان پرداخت سود «فملی» اعلام شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مس پرس، در این اطلاعیه آمده است:

۱- سود نقدی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ متعلق به سهامداران، حقیقی سبد‌گردان‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری که مراحل ثبت نام خود را در سامانه سجام تکمیل نموده‌اند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد، لذا به سهامدارانی که تاکنون در سامانه مذکور ثبت نام ننموده‌اند توصیه می‌گردد قبل از ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام فرمایند.
۲- سود سهام سهامدران حقوقی که مراحل ثبت نام خود را در سامانه سجام تکمیل نموده اند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می گردد.
۳- سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیر سجامی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و مطالبات خود را دریافت نمایند. اعلام کد بورسی از سوی سهامدار به شعب بانک و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی ضروری می‌باشد.
۴- سهامداران حقوقی غیر سجامی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ضمن معرفی کتبی نماینده خود به یکی از شعب بانک تجارت، مدارک ذیل را نیز به همان شعبه ارائه فرمایند تا نسبت به واریز کلیه مطالبات ایشان به حساب معرفی شده اقدام گردد. اعلام کد بورسی از سوی سهامدار به شعبه و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی نماینده سهامدار ضروری می‌باشد.

-کپی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران صاحب امضاء
-تائیدیه کتبى شماره حساب بانکی از شعبه مربوطه

۵- در کلیه سبد گردانی ها که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبدهای سرمایه گذاری را طبق قرارداد سبد گردانی به امور سهام شرکت اعلام فرمایند تا نسبت به واریز سود سهام علی مهلت قانونی اقدام گردد.

توجه:

-تأییدیه شماره حساب بانکی سهامداران حقوقی باید توسط فردی که در دفتر بین بانکی معرفی شده، امضاء شده باشد.
-وکلای محترم سهامداران برای دریافت مطالبات موکلین ،خود لازم است علاوه بر کارت ملی، اصل و تصویر وکالت‌نامه معتبر خود را به شعب بانک تجارت ارائه فرمایند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین