شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 6:23:39 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:65078
  • زمان انتشار:شنبه 17 تير 1402-23:23
  • کاربر:
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از ۳۰ درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
افزایش ۳۰درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی/ کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان گروه سایپا برای دریافت قطعات یدکی

به گزارش اقتصادنامه، احمد کریم‌پور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژی‌های مشتری‌محور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است،‌ اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته،‌ اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا،‌ با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی،‌ بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائه‌کننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی در بخش‌های تأمین و تولید‌ گروه سایپا، تعریف شد.

او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیری‌های مستمر در رده‌های استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود،‌ در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند،‌ افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه سایپا محسوب می‌شوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از ۳۰ درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.

کریم‌پور گفت: اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژی‌های گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس به‌موقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزه‌های مرتبط و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین