يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 2:49:08 AM

سرپرست بانک مسکن از امضای قرارداد پرداخت وام بافت فرسوده با ۳۶.۶ درصد واحدهای معرفی شده خبر داد. اواخر ماه گذشته قرارداد با ۳۸ درصد واحدها امضا شده بود.
امضای قرارداد پرداخت وام بافت فرسوده نزولی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، علی عسکری یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۹۸ تاکنون تعداد ۸۰ هزار و ۴۶۹واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شد که بانک تاکنون با ۴۱ هزار و ۵۲۳ واحد به مبلغ ۶۸۴۸ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۹ هزار و ۴۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک در طی این مدت با ۱۸ هزار و ۱۳۷ واحد (۳۶.۶) به مبلغ ۴۹۵۰ میلیارد تومان قرارداد امضاکرده کرد.
عسکری یادآور شد: از سال ۹۸ تا پایان مرداد سال گذشته و ابتدای دولت سیزدهم نیز تعداد ۳۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شد که با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به مبلغ ۱۸۹۸ میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

به گزارش تسنیم، سرپرست بانک مسکن ۲۴ بهمن امسال گفته بود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۵ هزار و ۳۶۳ واحد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شده که بانک در طی این مدت با ۱۷ هزار و ۱۴۵ واحد (۳۷.۷ درصد) به مبلغ ۴۸۲۴ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین