شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:59:08 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:58376
  • زمان انتشار:دوشنبه 1 فروردين 1401-1:11
  • کاربر:.

مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سال نو، پیامی را صادر کرد.
پیام نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان

به گزارش اقتصادنامه، مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سال نو، پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

همکاران عزیز

هموطنان گرانقدر

سلام علیکم

فرا رسیدن سال نو و دگرگونی طبیعت را به همه کارکنان، کارگران، سهامداران، تامین‌کنندگان، پیمانکاران محترم فولاد هرمزگان و خانواده‌های شریفشان و مردم کشورم تبریک عرض می نمایم. امید است سال جدید حالمان به بهترین حال، و طبیعت وجودمان به بهترین طبیعت ها مبدل شده و توسط تدبیرکننده آسمان ها و زمین در مسیر شکوفایی و بالندگی قرار گیرد .

جای بسی موهبت و سعادت است که یکسال را در خط مقدم جبهه اقتصادی در کنار شما عزیزان بودم تا با نقشه راه گام دوم انقلاب ، دست در دست هم گام های مثبت و ارزنده‌ای را برای فولاد هرمزگان و به تبع آن اقتصاد کشور رقم بزنیم.

ضمن سپاس از فعالیت‌های انجام شده گذشته در فولاد هرمزگان، در آغاز فعالیتم در این شرکت به تولید، منابع انسانی و توسعه تاکید ویژه داشتم.

علی‌رغم تمام مشکلات اعم از تحریم های ظالمانه که صنعت فولادکشور را نیز نشانه گرفته‌اند و نیز موانع داخلی مانند تامین انرژی توانستیم با کمک شما تلاشگران و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، جهشی در تولید، تامین، فروش و زیرساخت های فولاد هرمزگان رقم بزنیم.

در تکریم منابع انسانی، انقلابی در فولاد هرمزگان به وجود آمد و انشاءلله در سال جدید نیز راهی که آغاز شده را ادامه خواهیم داد .

در کنار تولید و سرمایه‌های انسانی نگاهمان به توسعه نیز نگاهی حیاتی برای سازمان بود؛ لذا آغاز عملیات احداث ۴ طرح توسعه ای را در دهه مبارک فجر برای اولین بار از ابتدای تاریخ شرکت اعلام کردیم و برآنیم در سه سال آینده این طرح‌ها در مدار تولید قرار گیرند تا خون تازه ای در رگ های فولاد هرمزگان به جریان افتد و در کنار آن به اشتغال ۳۰۰۰ نفر از مردم نجیب هرمزگان کمک کنیم.

مسئولیت‌های اجتماعی و حوزه‌های ورزشی را با قدرت به پیش بردیم به گونه‌ای که در این امور، فولاد هرمزگان همچون نگینی در استان می‌درخشد.

نگاه ما در فولاد هرمزگان این است که در افق سال ۱۴۰۴ همراه با ، رشد درامد، سود آوری پایدار، ارتقای بهره وری و افزایش رضایت مشتریان و نیز افزایش بهره‌وری و دلبستگی سرمایه انسانی، به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در جنوب کشور با گرایش به محصولات ویژه و حضور اثربخش در بازارهای صادراتی تبدیل شویم و این مهم تنها با همراهی و همکاری همه ارکان شرکت به دست خواهد آمد .

از خداوند بزرگ استعانت خواسته و سلامتی و توفیق روافزون را برای همه شما خواستارم .

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین