شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 7:41:28 PM

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افتتاح نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه (پایتخت قطر) در آستانه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر داد.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر افتتاح شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، «امید قالیباف» افزود: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال است و به این جهت فرصت بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم شده است.

وی بیان‌داشت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه از امروز تا ۲۸ مهرماه دایر است و ۱۴ شرکت ایرانی در گروه کالایی صنایع غذایی، صنایع دستی، زعفران، خدمات تجاری و بیمه سیستم های پیشرفته اطفا احتراق صنعتی، چرم و فناوری نفت و گاز، توانمندی‌ها و کالاهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.

قالیباف از برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر به عنوان یک فرصت بی نظیر برای توسعه تجاری و گردشگری نام برد و گفت: قرار است در حاشیه این نمایشگاه مذاکره‌های تجاری با طرف قطری در موضوعات مورد علاقه برگزار شود.

گفتنی است نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهوری و «علیرضا پیمان پاک» رئیس سازمان توسعه و تجارت در دوحه قطر افتتاح شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین