شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 4:10:34 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:24615
  • زمان انتشار:دوشنبه 1 دی 1399-14:31
  • کاربر:
برای اولین بار صورت گرفت؛

تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت شامل ISO ۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت زیست محیطی)، ISO ۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت شغلی و ایمنی) و ISO ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت) شد.
اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی و سیستم یکپارچه مدیریت توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن

به گزارش اقتصادنامه، امین قنبری مدیرعامل این تعاونی ضمن بیان خبر فوق گفت: از جمله مزیت‌های دریافت گواهینامه‌های ایزو توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان این بوده که خود را با استانداردهای جهانی منطبق نماید ودر نهایت ایجاد کیفیت و اعتماد و اطمینان در کالاها و خدمات ارائه شده به سهامداران نماید.

وی افزود: با توجه به استانداردهای مربوطه و گواهینامه‌های بین الملی، یک مجموعه برنامه با هدف کاهش هزینه‌ها و رفع اشتباهات و افزایش میزان بهره وری تدوین می‌گردد.

مدیرعامل تعاونی مصرف درخصوص گواهینامه زیست محیطی گفت: این شرکت کلیه الزامات مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان خود و همچنین الزامات مربوط به محیط زیست را کاملاً رعایت می‌کند.

وی اظهار داشت: وجود اشتراک اسا سی بین این سه استاندارد باعث کاهش هزینه‌های موازی و دوباره کاری شده و بهره وری را افزایش داده است.

قنبری از دیگر مزایای این گواهینامه‌ها به کاهش حوادث در محیط کار و افزایش ارائه خدمات بهتر و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و محیط امن، ایده آل، شناسایی و ارزیابی گلوگاهها و کاهش ضایعات و مدیریت صحیح پسماندها اشاره نمود و گفت: این گواهینامه‌های بین المللی کمک شایانی در دسترسی به بازارهای جدید همانند فروشگاه اینترنتی زودی کالا و کسب اعتماد مشتری و خریداران نموده است.

وی افزود: در واقع هدف از صدور و اجرای این گواهینامه این است که شرکت تعاونی مصرف با ارائه یک شیوه هدفمند بر پایه استانداردهای لازم اطمینان کافی در کارکنان و سهامداران خود بوجود آورد.

مدیرعامل تعاونی مصرف اظهار داشت: از آنجایی که این تعاونی در پروژه‌های مختلف کارخانه حضور فعال دارد بنابراین مسئول بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کارگران و سایر افراد تحت فعالیت خود بوده، و برای ارتقا و محافظت از سلامت جسمی و روحی آن‌ها می‌کوشد. در واقع این استانداردها یک سیستم مدیریت را فراهم می‌کند که با ایجاد مکان‌های مناسب کار ایمن و سالم به حذف خطرات و به حداقل رساندن آنها کمک می‌کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین