شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:03:08 PM
رئیس جمهور در پیام نوروزی خود اعلام کرد:

رئیس جمهور در پیام نوروزی خود گفت: به همه کارآفرینان و صادرکنندگان دست مریزاد می گویم.
به همه کارآفرینان و صادرکنندگان دست مریزاد می گویم
به گزارش اقتصادنامه، حسن روحانی در پیام نوروزی خود خطاب به مردم ایران گفت: در سال جدید مردم ما باید از فضای مجازی برای کسب علم، دانش، اطلاعات، و برای کسب و کارشان، بیشتر بتوانند استفاده کنند. این یکی از تلاش‌های نمونه دولت یازدهم بود و ما این مسیر را ادامه می‌دهیم.فضای مجازی باید برای مردم ما فضای امن باشد، اما نباید فضای امنیتی باشد. 
رئیس جمهوری گفت: ما در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به دنبال این هستیم که فضای امنیتی را کنار بگذاریم؛ باید فضای اقتصادی، فضای برادری، فضای دوستی و فضای محبت را جایگزین کنیم. 
او افزود: سال 1395، هم سال اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بود و هم اجرایی شدن توافق هسته‌ای؛ و این دو در کنار هم توانستند برای ما نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشند.
روحانی گفت: پیام نوروز برای ما، پیام زدودن کینه‌هاست. پیام نوروز برای ما، پیام شکوفایی و نشاط است. در این سالی که سال حماسه است، سال انتخابات است، باید بیش از همیشه، درس‌های لازم را از نوروز و طبیعت برای نشاط و همدلی و شکوفایی بیاموزیم.
او افزود: هم در سال ۹۵ و هم در سال 94، صادرات غیرنفتی ما بیش از واردات ما بود. 
روحانی گفت: اینجا باید دست مریزاد بگوییم به همه کارآفرینان ما، به همه صادرکننده‌های ما که موجب افتخار ملت بودند و هستند و ما باید این راه را ادامه بدهیم.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین