دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 12:16:47 AM
پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای حضور پرشور در انتخابات؛

عطاالله معروفخانی طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اسفند ماه و برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، از همه اقشار جامعه و جهادگران شرکت فولاد هرمزگان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد. 
همه با هم برای ایران پای صندوق‌های رای

به گزارش اقتصادنامه، متن پیام به شرح زیر است:

انتخابات ریل‌گذاری آینده کشور است (مقام معظم رهبری)

انتخابات بارزترین مظهر مردم‌سالاری است و برگزاری ده‌ها انتخابات طی ۴۵ سال گذشته در ایران نشان‌دهنده آن است که کشور ما مردم‌سالارترین کشور منطقه است.

حضور همیشگی مردم ما در صحنه و پای صندوق‌های رای همواره مشتی محکم بر دهان استکبار و یاوه‌گویان و بدخواهان ایران خواهد بود. این انتخابات سرنوشت همه ما را تعیین می‌کند و چهار سال ریل‌گذاری و قانون‌گذاری کشور را معین خواهد کرد.

یازدهم اسفند ماه امسال، هنگام تجلی همبستگی، همدلی و همزبانی و حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران و زمان خلق حماسه است که همانند انتخابات‌های گذشته این عرصه را به عنوان نماد مردم‌سالاری نظام به همگان نشان دهیم و برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی، مجاهدانه تلاش کنیم.

اینجانب از کارکنان جهادگر و همیشه در صحنه فولاد هرمزگان و آحاد ملت قهرمان ایران برای شرکت در این انتخابات دعوت می‌کنم تا با حضور در این رویداد مهم بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و به دنیا نشان دهیم که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و خواهد بود .
وعده ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای

عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین