دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 12:50:00 AM

مدیرعامل، مدیران و همکاران بانک توسعه تعاون همگام با مردم شریف ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.
همپای ملت؛ حضور مدیرعامل و مدیران بانک توسعه تعاون در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش اقتصادنامه، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در آیین راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب مردمی به رهبری امام خمینی (ره) و بر پایه مذهب و عقیده راستین مردم ایران و با جانفشانی شهیدان عزیز به وقوع پیوست. انقلاب اسلامی پدیده ای شگرف در عصر حاضر بوده است و تمامی آزادگان جهان از این حرکت عظیم مردم ایران الهام گرفته و الگوی بسیاری از حرکت های ضد استکباری دنیا محسوب می شود.

شیخ حسینی افزود: انقلاب اسلامی اهداف متعددی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنبال نموده است، مسئولین اقتصادی کشور در تلاش هستند تا ثمره دستاوردها و پیشرفت های کشور تاثیر مثبتی در وضعیت اقتصادی مردم داشته باشد، تلاش شبانه روزی مسئولین می تواند منجر به تسهیل فعالیت کارآفرینان، تعاونگران و فعالین اقتصادی شود و عموم مردم عزیز نیز از آثار و برکات رشد اقتصادی بهره مند شوند.
این مقام بانکی تصریح نمود: مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار و داعیه دار انقلاب اسلامی الگوی راستین مدیریتی هستند، ایشان در تمامی ابعاد مدیریتی با نگاه جامع و استراتژیک، راهبری نظام را به نحو احسن انجام می دهند، قلبا اعتقاد دارم روش و منش ایشان در مدیریت در حد اکمل است، چنانچه مدیران حوزه های مختلف به تاسی از ایشان و با استماع کامل بیانات معظم له، نهایت اهتمام را در پیشبرد و ساماندهی مسائل اجرایی داشته باشند، شاهد تسریع در پیشرفت اقتصادی خواهیم بود.
گفتنی است غرفه بانک توسعه تعاون نیز در مسیر اصلی راهپیمایی مردم تهران در خیابان آزادی برپا گردید که در آن ضمن ارائه و نمایش دست آوردها و خدمات این بانک بعنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی، برنامه های مختلف فرهنگی نظیرسرود، مسابقه و ... اجرا شد و راهپیمایان ضمن مراجعه به این غرفه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین