دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 10:14:27 AM
استقبال گسترده در روز برفی تهران

بزرگترین رویداد بازاریابی و ارتباطات ایران (unity) پنج شنبه گذشته با هدف گسترش ارتباطات و شبکه سازی میان فعالان حوزه های بازاریابی و ارتباطات، منابع انسانی، فروش، فناوری اطلاعات و مدیران ارشد بنگاههای اقتصادی و استارت آپ ها در حالی برگزار شد که تهران یک روز برفی زمستانی را پشت سر گذراند.
رویداد یونیتی در کانون توجه مدیران بازاریابی و ارتباطات

به گزارش اقتصادنامه، میلاد صفایی مجری برگزاری ایونت یونیتی در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برپایی این رویداد طراحی و اجرای دیدارهای صمیمانه و هم افزایی انرژی های مثبت در مسیر ایده پردازی های نوین است افزود: marcom عنوان اولین زیر شاخه از مجموعه رویدادهای یونیتی ایونت است که در حقیقت یک دورهمی با حضور متخصصان و کارشناسان عرصه بازاریابی و ارتباطات ایران است و در آینده با اتفاقات ویژه تری همراه خواهد بود.

وی با اشاره استقبال چشمگیر از اولین دوره این رویداد افزود: دنیای امروز در عرصه ارتباطات و بازاریابی دنیای شبکه سازی و به اشتراک گذاشتن توانمندی های و ایده های خلاقانه است که در ایونت یونیتی نیز مسیر به گونه ای طراحی و دنبال شد که بیشتری بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.

صفایی با اشاره به طرح دیدگاههای نوآورانه متعدد در حاشیه این رویداد افزود: هدف اصلی ما بر روی ایجاد بستری مناسب در جهت افزایش تعامل میان فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات بود تا به واسطه برقراری این ارتباط میان بنگاههای اقتصادی و به طور کلی اکوسیستم ارتباطات و بازاریابی ایران بتوانیم رویکردهای نوین جهانی در این عرصه را در داخل کشور دنبال کنیم.

مجری برگزرای ایونت یونیتی با تاکید بر اهمیت توجه به تحولات روز دنیا در این حوزه افزود: به طور حتم با استمرار برگزاری این رویداد می تواند علاوه بر ایجاد یک جامعه متخصص تشکل از فعالان این حوزه، بسیاری از موضوعات هم در زمینه بازاریابی و ارتباطات را به اشتراک گذاشت و ایده های جدید را با هم افزایی نیروها دنبال کرد.

وی با بیان اینکه سال اینده شاهد اتفاقات مهمتری در رویدادهای بعدی خواهیم بود، گفت: ویژگی مثبت رویداد یونیتی انتقال تجراب ارزشمند در این حوزه بین چهره های شاخص و پیشکسوت و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه ارتباطات و بازاریابی است که در اصل پایه اصلی شبکه سازی و هدفمندسازی ایده ها است.

صفایی با تاکید بر اینکه رویداد یونیتی در حوزه‌های دیگر همچون فروش، منابع انسانی، بازی و دیگر موارد نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: این حجم استقبال از نخستین دوره رویداد یونیتی(unity) در یک روز برفی شگفت انگیز و غیر منتظره بود و تلاش کردیم تا با همکاری مدیریت و کارکنان هتل اسپیناس پالاس یک روز به یاد ماندنی و اثربخش را برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.

مجری برگزاری ایونت یونیتی با بیان اینکه تلاش های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز خواهد شد، افزود: تمام شرکت کنندگان و علاقه مندان این حوزه می توانند از مسیر شبکه های اجتماعی رویداد یونیتی ، دیدگاهها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین