يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 8:52:11 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:76307
  • زمان انتشار:دوشنبه 4 دی 1402-10:7
  • کاربر:

رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، چهار محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو را از نزدیک مورد سنجش و بررسی قرار دادند.
چهار محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

به گزارش اقتصادنامه، روز گذشته سوم دی‌ماه، شماری از رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاین‌مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودروها را تحلیل فنی کردند.
این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانه‌ها قرار گرفت تا از این طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد.
چهار محصول یاد شده، از خودروهای روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌روند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیت‌های فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند.
شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار می‌رود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت.
گفتنی است، خودروهای هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه می‌شوند.
شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاه‌ها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین