دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 1:07:24 AM

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بالا بودن رقم افزایش حدود ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: چکش کاری‌های لازم در کمیسیون‌های تلفیق انجام خواهد شد.
اصلاح افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط کمیسیون تلفیق

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، سید کاظم موسوی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین ویژگی لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ در کل بودجه خوبی است اما باید از تورم زایی و افزایش مالیات در بودجه خودداری شود.

وی با بیان اینکه اصل مالیات در تمام کشورهای دنیا یک امر قابل قبول و پذیرفته شده‌ای است گفت: ما نباید بودجه تورم زایی را به جامعه ارائه دهیم و در نهایت هم مردم و اصناف و تولیدکنندگان از کار قانونی و درست خود پشیمان شوند.

موسوی تأکید کرد: چکش کاری‌های لازم در کمیسیون‌های تلفیق انجام خواهد شد و هدف ما این است که مردم در آسایش باشند نه اینکه بودجه‌ای به جامعه تقدیم کنیم که ۵۰ درصد به مالیات‌ها اضافه شود.

وی بیان کرد: ما در خیلی حوزه‌ها در تحریم به سر می‌بریم و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنیم اما امسال که سال مهار تورم و رشد تولید است باید کاری کنیم که هم تولید توسعه پیدا کند و از طرفی مالیات‌ها را به قدری افزایش ندهیم که تولیدکنندگان را زمین گیر کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین