دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 شمسی /5/6/2024 8:54:20 AM

با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولادهرمزگان، از کارکنان واحد ایمنی و آتش‌نشانی تقدیر به عمل آمد و از تجهیزات جدید این واحد رونمایی شد.
تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان آتش‌نشانی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و جانفشانی‌های کارکنان آتش‌نشانی، عنوان کرد: کارکنان آتش‌نشانی با بروز هر حادثه‌ای با جان و دل برای کمک به حادثه‌دیدگان در صحنه حضور می‌یابند. کار آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود و حضور در این کار نیازمند عشق و علاقه بسیار شدید است تا در سخت‌ترین شرایط به کمک هم‌نوعان خود بشتابد. این عشق به هم‌نوع ستودنی است.

وی افزود: وظیفه ما این است که به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات ایمنی و آتش‌نشانی را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر توسط این واحد تامین کنیم تا این واحد بتواند به فولاد هرمزگان و حتی سایر شرکت‌های اطراف خدمت‌رسانی کند.

در این مراسم، علی‌اکبر محمودصالحی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت فولاد هرمزگان طی توضیحاتی به مدیرعامل شرکت در خصوص وضعیت واحد آتش‌نشانی و ایمنی، بیان کرد: دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی خریداری کرده‌ایم که تمام اتوماتیک، کاملا کاربردی و از به‌روزترین تجهیزات برخوردار هستند. همچنین این واحد شرکت‌های اقماری و حتی حوادث منطقه ویژه را در صورت وقوع پوشش می‌دهد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل به دلیل حمایت از واحد آتش‌نشانی برای خرید تجهیزات جدید، تصریح کرد: واحد ایمنی و آتش‌نشانی مانورهای آماده‌باش و واکنش سریع در شرایط اضطراری را بر اساس نیاز و مقاطع زمانی انجام می‌دهد. علاوه بر این، آمادگی برای مواردی همچون غواصی در عمق دریا و کار در ارتفاع برای این واحد دیده شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت فولاد هرمزگان در پایان گفت: امیدوار هستیم بتوانیم به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی را با مساعدت مدیرعامل محترم خریداری و با آمادگی و تجهیزات کامل به کارکنان شرکت فولاد هرمزگان و سایر شرکت‌های زیرمجموعه به موقع خدمت‌رسانی کنیم.

در پایان این برنامه، مدیرعامل و معاونان از کارکنان واحد ایمنی و آتش‌نشانی با اهدای گل تقدیر کردند و از خودروی جدید خریداری شده نیز توسط مدیرعامل رونمایی شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین