دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 4:56:44 AM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:74831
  • زمان انتشار:سه شنبه 18 مهر 1402-15:19
  • کاربر:

جلسه پایانی فاز تدوین اظهارنامه از فرایند شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد هرمزگان با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.
برگزاری جلسه پایانی تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی فولاد هرمزگان

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در این جلسه متن اظهارنامه با توجه به معیارها و حیطه فعالیت اعضا به‌صورت گروهی مورد مطالعه قرار گرفت و اعضا با عنایت به نظر اصلاحی دکتر تقوی مشاور پروژه، به بررسی آن پرداختند و نظرات اصلاحی خود را اضافه و در پایان، اظهارنامه را نهایی کردند.

گفتنی است اظهارنامه تعالی سندی است که طی آن سازمان باید عملکرد خود را نسبت به مدل تعالی سازمانی به‌طور کامل تشریح کند و مشخص سازد که چه اقداماتی برای بهبود فرایندها و ارتقای عملکرد خود نسبت به مدل در سازمان صورت داده است.

آغاز تدوین اظهارنامه تعالی فولاد هرمزگان از اواخر اردیبهشت‌ماه

فرایند تدوین اظهارنامه تعالی فولاد هرمزگان از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز شد. در این مرحله، تیم‌هایی از مدیران، رؤسا و کارشناسان منتخب سازمان با صرف بالغ‌بر 1300 نفر ساعت زمان با توجه به معیارهای مدل، تیم‌های متعددی تشکیل دادند و هریک از مدیران ذی‌ربط، مسئولیت تدوین و به‌روزرسانی معیارها و زیرمعیارهای مدل تعالی سازمانی مربوط به خود را با کمک سایر اعضای تیم بر عهده گرفتند.

در حین جلسات به‌منظور ایجاد فهم مشترک از نکات راهنمای مدل و افزایش اثربخشی جلسات و ارتقای محتوای اظهارنامه، در صورت لزوم نکات آموزشی نیز گوشزد گردید.

با تشکیل این جلسه، نهایی‌سازی متن اظهارنامه و ارسال آن به دبیرخانه تعالی، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های فرایند شرکت در جایزه ملی انجام شد. ازآنجاکه فولاد هرمزگان خود را برای شرکت در سطح تندیس آماده می‌سازد، نیاز است تا با برنامه‌ریزی دقیق سایر قسمت‌های این فرایند نیز با دقت و زمان‌بندی دقیق انجام شود.

 خودارزیابی، انجام پروژه‌های بهبود و آماده شدن برای سایت ویزیت

خودارزیابی، انجام پروژه‌های بهبود، آماده شدن برای سایت ویزیت و… نیز ازجمله این اقدامات خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، در آذرماه یا دی‌ماه امسال ارزیابی جایزه تعالی سازمانی با حضور ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه جشنواره و اعلام نتایج نیز یکم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین