دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 12:12:42 AM

 مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بیمه سرمد با حضور در بیمه مرکزی ج.ا.ا با استاد هاشمی رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی دیدار و گفتگو کردند.
دیدار صمیمانه مدیران عالی بیمه سرمد با رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی
به گزارش اقتصادنامه از روابط عمومی بیمه سرمد،در این جلسه، بهشتی‌نژاد مدیرعامل شرکت گزارشی پیرامون وضعیت گذشته شرکت و اقدامات انجام شده در خصوص پرداخت و تسویه خسارت‌ها و اصلاح و بهبود پرتفوی شرکت در سال گذشته و عملکرد موفق شرکت در ۶ ماهه سال جاری ارائه نمودند. بهشتی‌نژاد با تاکید بر تداوم روند اصلاحات و جذب ریسک‌های سودآور، فعالیت و رویکرد بخش سرمایه‌گذاری شرکت را نیز متمایز از گذشته دانستند و بر حضور نیرومند و حرفه‌ای بیمه سرمد در بازار بیمه به همراه افزایش کیفیت نیروی انسانی و کاهش هزینه‌های شرکت اشاره کردند. 

اعضای هیات مدیره شرکت نیز بر همراهی و هماهنگی با سازمان محترم ناظر تاکید داشته و پیشنهاداتی را در خصوص ارتقای سطح خدمات صنعت بیمه، نوآوری، استانداردسازی و حضور در بازار کشورهای منطقه ارائه کردند.

در ادامه جلسه، استاد هاشمی ضمن تبیین استراتژی‌های نوین سازمان ناظر، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود عملکرد شرکت بیمه سرمد و حمایت سازمان ناظر از شرکت‌هایی که با جدیت بدنبال تحول و ارتقای عملکرد هستند تاکید نموده و اقدامات بیمه سرمد را بویژه در زمینه غربالگری، اصلاح، جایگزینی و متوازن‌سازی پرتفوی مطلوب و موثر عنوان نمودند. رییس‌کل بیمه مرکزی، رمز موفقیت صنعت بیمه را همکاری و هماهنگی بین همه اجزای صنعت بیمه دانسته و از ارائه طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات جدید به سازمان ناظر استقبال کردند.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین