سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 7:35:34 AM
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلی‌اتیلن) به صورت خام و نیمه‌خام را در تمام نقاط کشور لغو کردند.
معافیت مالیاتی درآمد صادرات محصولات خام نفتی، گازی و پتروشیمی لغو شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از رسانه مالیاتی ایران، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۹مهر) مجلس شورای اسلامی، و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (ث) ماده ۴۸ لایحه برنامه هفتم توسعه را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

لازم به ذکر است بر اساس بند(ث) ماده ۴۸ لایحه برنامه هفتم توسعه، معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلی‌اتیلن) به صورت خام و نیمه‌خام در تمام نقاط کشور لغو می‌گردد.

گفتنی است آیین‌نامه اجرائی این بند ظرف یک ماه پس از برنامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نفت و سازمان پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می رسد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین