جمعه 21 ارديبهشت 1403 شمسی /5/10/2024 7:10:07 PM
رییس کمیسیون صنایع مجلس:

رییس کمیسون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور در حال تدوین است که روز یکشنبه آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
مجلس برای حل مشکلات اقتصادی طرح دو فوریتی ارائه می کند

به گزارش اقتصادنامه و به نقل از ایرنا،  عزیزاکبریان در مراسم روز اصناف که ظهر پنجشنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه تک نرخی کردن ارز با زور و پافشاری محقق نمی شود، افزود: باید برای واردات کالاهای ضروری ارز دولتی اختصاص داده شود و روند آن نیز مورد نظارت قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حوزه های دیگر تجارت نیز باید بستر را طوری فراهم کنیم که بازار بر اساس آنچه واقعیت است، روند امور را طی کند.
وی افزود: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن با جدیت اعلام کرده که از این طریق درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور است، بنابراین باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت قصد ایجاد تغییراتی دارد تا افرادی قدرتمند وارد عرصه شوند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه 10 هزار واحد صنفی تولیدی در استان وجود دارد، گفت: این ظرفیت بزرگ باید مورد بهره برداری قرار گیرد.
جهانگیر شاهمرادی افزود: از گذشته تاکنون، اصناف همواره مورد اعتماد مردم بوده اند بنابراین انتظار می رود که اصناف در راستای ترویج مصرف کالای با کیفیت داخلی و معرفی ظرفیت های این حوزه به مردم اقدام کنند.
وی ادامه داد: شهرک صنفی شیخ آباد و بهارستان نیز از جمله بسترهای مناسب برای رشد و توسعه اشتغال و صنوف محسوب می شود که با مساعدت مسئولان ذی ربط و حل معضلات آن راه اندازی خواهند شد.
شاهمرادی گفت: با توجه به جو حاکم در بازار از صنوف انتظار می رود که با رعایت اخلاق و انصاف در کنار مردم باشند و همچنین مسئولان نیز در این برهه حساس کمک رسان اصناف در تنگناها باشند.



منبع: ایرنا

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین