سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 شمسی /5/7/2024 9:15:50 AM

شنیده می‌شود وزیرِ جدید صمت به معاونان و مدیرانِ این وزارتخانه دستور داده بدون اجازه او مصاحبه نکنند و اخبارِ این وزارت را در اختیارِ افکارِ عمومی و خبرنگاران قرار ندهند.
وزیر جدید صمت؛ عصبی، بروکرات و اقتدارگرا

به گزارش اقتصادنامه، بر اساس شنیده‌ها، وزیر صمت با نیروهای این وزارتخانه با بداخلاقی و عصبانیت رفتار کرده و اقتدارگرایی را در پیش گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علی‌آبادی به‌جای تفویض اختیاراتِ خود به معاونان و مدیران وزارتِ صمت، حتی اجازه امضای کارتابل به نیروهای این وزارتخانه نمی‌دهد تا همه امور را زیر نظر خود اداره کند.

بر اساس شنیده‌ها وزیرِ جدید صمت نسبت به زیردستانِ خود بدرفتاری کرده اما در مقابل بالادستان دست به سینه و به‌فرموده عمل می‌کند.

شنیده شده برخی از معاونان به دلیلِ تجربهِ کمِ علی‌آبادی در "وزارت‌داری"، استعفایِ خود را به طبقهِ دهم ساختمانِ سمیه ارائه داده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی کارشناسان به علی‌آبادی گفته‌اند که وزارت صمت را نمی‌توان با "تنگ نظری" اداره کرد و بهتر است اتاقِ وزیر از کارتابل‌ها خالی شده و او به مجموعهِ مدیرانِ وزارتخانه اعتماد کرده وکارها را به آنها تفویض کند در غیر اینصورت به شش ماه نکشیده صدایِ برخی اعتراضات از سوی فعالان بخش تولید و تجارت بلند خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین