چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 شمسی /5/8/2024 6:52:59 AM

مدیران بیمه سرمد به منظور بررسی وضعیت شعب و بیمه‌گذاران و ارائه راهکارهای مطلوب خدمات‌رسانی ، از شعب 7 استان بازدید کردند.
بازدید مدیران بیمه سرمد از شعب ۷ استان کشور
به گزارش اقتصادنامه از روابط عمومی بیمه سرمد، داودشکری، سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش محمدحسین معرف، مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل و ابوالفضل برخی، سرپرست مدیریت شعب بیمه سرمد، با حضور در استانهای کرمانشاه، کردستان و همدان، با نمایندگان فروش و پرسنل شعب دیدار کرده و استراتژی شرکت را یادآور شدند.

دراین بازدید، مدیران بیمه سرمد با حضور در شعب مدیریت استانها، ضمن تاکید بر استراتژی‌های شرکت، بر اجرای آن در استانها تاکید کردند.

بررسی و رفع مشکلات نمایندگان شبکه فروش، ارتقاء سطح کیفی و فنی نمایندگان و استفاده از ظرفیتهای کارشناسان بیمه سرمد، موضوعات مورد بحث مدیران و کارکنان دراستانهای مذکور بود.

در حاشیه این بازدید، نمایندگان شبکه فروش در استانهای کرمانشاه، همدان و کردستان به بیان دیدگاههای خود در جهت بهبود روند ارائه خدمات پرداختند.

همچنین سرپرست مدیریت شبکه فروش بیمه سرمد، نیز با حضور در استانهای سمنان و زنجان، از نزدیک با نمایندگان و اعضای شعب بیمه سرمد دیدار و گفتگو کرد.

ناهید شاکری، سرپرست مدیریت شبکه فروش، در سفر دیگری با نمایندگان فروش گفت: موفقیت شرکت‌های بیمه در گرو بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در شعب استانی است و خوشبختانه بیمه سرمد با ارائه آموزش‌های لازم، از تیم اجرایی و .کارشناسی قوی در بدنه شرکت بهره می‌گیرد

شاکری در ادامه با حضور در شهرستانهای استانهای سمنان و زنجان، از دفاتر نمایندگی بیمه سرمد بازدید کرده و نکات لازم را یادآور شد.

لازم به ذکراست؛ این بازدیدها، در راستای بهبود خدمت‌رسانی رفع موانع ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه گذاران انجام می‌شود.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین