يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 10:44:36 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:64550
  • زمان انتشار:سه شنبه 23 خرداد 1402-19:25
  • کاربر:

شرکت فولاد هرمزگان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و اعتلای ورزش استان هرمزگان، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس را با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد کرد.
مشارکت فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مابین فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد. فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال استان در زمینه توجه به ورزش در ادامه گسترش فعالیت‌های ورزشی خود و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این اقدام را صورت داده است.

در این رابطه مظفر خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد: با توجه به مذاکرات قبلی انجام شده، اماکن اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شرکت فولاد هرمزگان قرار خواهیم داد تا بتوانیم توسعه ورزش حرفه‌ای استان هرمزگان را شاهد باشیم.

وی افزود: تعامل و همکاری و ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در عرصه ورزش قابل تقدیر است و نگاه این شرکت در جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه نرم‌افزاری این حوزه نیز برای استان هرمزگان می‌تواند یک موهبت باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اقدامات فولاد هرمزگان در توسعه آینده ورزش هرمزگان و افزایش ظرفیت‌ها و پتانسیل استعدادها تاثیرگذار است و برنامه این شرکت برای ایجاد یک کمپ استاندارد و حرفه‌ای در استان هرمزگان می‌تواند کمکی به توسعه ورزش فوتبال باشد تا در آینده هرمزگان را به قطبی در فوتبال تبدیل کنیم.

خادمی نسب تصریح کرد: به طور حتم تا پنج سال آینده شاهد خواهیم بود که استعدادهای پایه فولاد هرمزگان به ستاره‌هایی در فوتبال کشور تبدیل خواهند شد. امیدواریم با کمک و تعامل تمامی باشگاه‌ها، بتوانیم در جای جای استان هرمزگان شاهد ایجاد کمپ‌های اختصاصی باشیم تا توسعه متوازن در هرمزگان شکل بگیرد.

وی در پایان با تقدیر از نگاه فولاد هرمزگان به توسعه ورزش استان، عنوان کرد: کمک فولاد هرمزگان به ورزش و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

گفتنی است که چندی پیش، به منظور بازسازی مجموعه ساحلی ورزشی غدیر بندرعباس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس امضا شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین