سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 5:23:36 AM
معاون سازمان هواپیمایی کشور؛

معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
سایت علی بابا فعلا تعلیق شد /گران فروشی در حال راستی آزمایی است

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، معاون سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعلیق سایت علی بابا به خبرنگار مهر گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود. سازمان هواپیمایی با گرانفروشان شوخی ندارد و برخورد قاطع خواهد داشت.

وی در ادامه درخصوص چرایی فعالیت این سایت با وجود تعلیق گفت: تعلیق کردن سایت چند روز طول خواهد کشید چرا که به صورت سیستمی این عملیات انجام می شود.

معاون سازمان هواپیمایی کشور شب گذشته در صفحه شخصی خود نوشت: مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفرهای علی بابا به علت بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد.
سازمان هواپیمایی کشوری از چندی قبل با هدف نظم بخشی به بخش سفرهای هوایی و جلوگیری از گرانفروشی بلیت هواپیما، مجوز برخی مسیرهای داخلی ۱۰ شرکت هواپیمایی را به دلیل گرانفروشی ابطال کرده بود.

اردیبهشت امسال شورایعالی هواپیمایی از ستاد تنظیم بازار خواست با افزایش قیمت بلیت هواپیما در پروازهای داخلی با توجه به افزایش هزینه شرکت‌های هواپیمایی موافقت کند که این ستاد با افزایش متوسط ۲۹ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی موافقت کرد.

پس از آن برخی شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر و سایت‌های فروش بلیت هواپیما به دلیل عرضه بلیت خارج از نرخنامه مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری جریمه شدند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین