يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 9:48:28 PM

بانک سینا در سال ۱۴۰۱ روند رو به رشد خود را مانند سال‌های گذشته دنبال کرده و در سال جاری نیز به توفیق‌های مناسبی دست یافت.این بانک علاوه بر افزایش تسهیلات و درآمد از همین محل، مطالبات مشکوک الوصول خود را نیز کاهش داد.
عملکرد بانک سینا؛ سلامت در کسب‌وکار و کنترل ریسک

به گزارش اقتصادنامه، براساس بررسی‌ها، ۷۶ درصد از درامد بانک از محل تسهیلات بوده و این به این معنی است که بانک به دنبال سفته بازی ، بنگاه داری و ملک بازی نرفت تا بدون عملکرد واقعی به سرمایه گذاران خود سود موهومی نشان دهد بلکه با سالم ترین روش درامد و سود عملیاتی خود را افزایش داده‌است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک سینا در سال ۱۴۰۱ روند رو به رشد خود را مانند سال‌های گذشته دنبال کرده و در سال جاری نیز به توفیق‌های مناسبی دست یافت.

این میزان از درآمد بانک سبب چندین رخداد مناسب در این بانک شده است. در مقابل رشد مانده تسهیلات و درآمد از این محل ، مطالبات مشکوک الوصول و هزینه های بابت آن کاهش یافته است همچنین عملکرد بانک بر اساس تسهیلات رشد داشته و نشان دهنده سلامت فعالیت بانکی است چرا که اغلب بانک‌های کشور به کارهای سفته بازی برای کسب درآمد و فریب مشتریان خود اقدام می کنند اما بانک سینا نزدیک به ۷۶ درصد از درامد خود را فقط از محل تسهیلات کسب کرده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین