دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 شمسی /5/6/2024 11:19:40 AM

شرکت‌های بورسی وابسته به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ در جمع بزرگان بازار سرمایه، بانک‌ها و بیمه‌ها حضور یافتند. 
خودنمایی بورسی‌های گل‌گهر در کیش
به گزارش اقتصادنامه، شرکت‌‌های گل‌گهر، گهر ترابر و مجتمع جهان فولاد سیرجان به عنوان‌ بازوهای بورسی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این نمایشگاه حضور یافتند.
بر اساس این گزارش، غرفه‌آرایی زیبا و پاسخگویی مودبانه غرفه‌داران سبب شده بود تا غرفه گل‌گهر و شرکت‌های بورسی وابسته به آن‌ مورد توجه بازدیدکنندگان و فعالان بازار سرمایه قرار گیرد.
مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر به‌عنوان بزرگترین واحد تولید کننده سنگ‌آهن در کشور، یکی از بنگاه‌های اقتصادی پیشرو عرصه معدن و صنایع معدنی محسوب می‌شود که در این نمایشگاه بخشی از موفقیت‌ها و دست‌آوردهای خود را در بازار سرمایه به نمایش‌گذاشت. 
از جمله اهداف این مجمتع بزرگ معدنی و صنعتی برای شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس، تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مجتمع و معرفی فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش ارزش سهام آن به فعالان بازار سرمایه و سهامداران این شرکت بود.
نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش و چهاردهمین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین