شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 1:26:57 AM
معاون اول رئیس جمهور:

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: در حال حاضر بیش از نیاز مردم، روغن، مرغ و تخم مرغ  پیش بینی شده و حتی کمتر از قیمت بازار مرغ و تخم مرغ عرضه می‌شود و علت آن فراوانی است و همچنین تا روزهای آینده وضعیت روغن در کشور نیز حالت عادی پیدا می کند. 
نان گران نمی شود حتی یک ریال

به گزارش اقتصادنامه، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی مشکلات و مسایل پیش آمده در خصوص وضعیت نان در کشور تأکید کرد: تخلفات در موضوع نان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست چرا که دولت هیچ تغییری در قیمت، یارانه و نحوه فروش نان نداده است و قیمت نان نباید یک ریال تغییر کند که در غیر این‌صورت تخلف انجام شده است. 

محمد مخبر با اشاره به اهمیت و ضرورت رسیدگی به وضعیت قیمت‌های کالاهای اساسی به‌ویژه نان تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت موظف هستند با دقت به وضعیت قیمت و توزیع نان رسیدگی کنند. 

وی تأکید کرد: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود و مایه تأسف است درحالیکه افزایش قیمت نان انجام نشده و در این وضعیتی که فشار بر مردم است، عده ای به دنبال سوء استفاده و تخلفات صنفی هستند. 

مخبر با بیان اینکه دولت به دلیل همکاری بی نظیر  در این تحول عظیم اقتصادی، مدیون مردم است، گفت: تمام تخلفات گزارش شده از سوی مردم در سراسر کشور به دقت  بررسی و رسیدگی می‌شود. از عده‌ای متخلف، سوءاستفاده کنندگان و گران‌فروشان به‌ویژه در موضوع نان به هیچ عنوان نخواهیم گذشت و طوری با این گروه محدود برخورد می‌شود که حتماً بازدارنده باشد و از اقدامات خود پشیمان شوند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین درخصوص مصوبه سران قوا برای افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی و افزایش چند برابری جریمه‌های پیش بینی شده تأکید کرد: قانون قبلی بازدارندگی لازم را برای برخورد با متخلفان به خصوص در اجرای طرح بزرگ اقتصادی دولت را نداشت؛ لذا از ظرفیت سران قوا استفاده کردیم و ضمن رفع نقص مصوبه قدیم، جرایم و اختیارات شعب افزایش یافت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین