دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 شمسی /5/6/2024 11:51:32 AM
بلاتکلیفی دانشجویان زیر سایه تصمیمات آنی مدیران دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی با مسدودسازی پنل دسترسی سامانه "دان" به بهانه عدم پرداخت شهریه با موج اعتراض دانشجویی مواجه شد.
دان دانشجویان را کلافه کرد

به گزارش اقتصادنامه، مسدودسازی دسترسی پنل دانجشویی چندمین بار است که در دوره‌های آنلاین سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان دانشگاه آزاد مشکل ایجاد کرده و دانشگاه بنابر مسائل مالی غیرقابل توجیه، دانشجویان را از شرکت در کلاس‌ها محروم کرده است.

دانشجویان می‌گویند دانشگاه آزاد اسلامی به بهانه افزایش شهریه ثابت و متغیر، در روزهای پایانی ترم، ما را دچار سردگمی و بلاتکلیفی کرده در حالی که این اتفاق زمانی منطقی به نظر می‌رسد که هنگام انتخاب واحد، فرمی مجزا، مستند و باثبات در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم برای پرداخت شهریه خود برنامه‌ریزی کرده تا در طول ترم تصمیمات آنی مدیران دانشگاه اختلالی در برنامه‌های درسی ما وارد نکند.

با این وجود به نظر می‌رسد دانشگاه آزاد اسلامی باید بتواند توجیه مناسبی جهت این افزایش های چندباره و آنی داشته باشد، آن هم در شرایطی که فشار اقتصادی و وضعیت نامناسب اشتغال در صدر مصائب دانشجویی قرار گرفته است.

درست زمانی که در جوامع مختلف مسئولین در صدد حل مسائل روحی و روانی دوران کرونا، بیکاری و مشکلات بسیاری از جوانان هستند و در تلاشند تا چراغ فرهنگ و دانش خاموش نماند، دانشگاه آزاد اسلامی با پیامک تهدیدآمیزِ انسداد پنل درسی دانشجویان، روز دانشجو را به آنها تبریک گفته است.

دانشجویان معتقدند اگر ترویج دانش و تربیت دانشجو مایه حیات دانشگاه ها و مراکز علمی است، افزایش شهریه دانشجو هم باید متناسب با کیفیت خدمات، پاسخگویی و پشتیبانی از سوی عوامل دانشگاه همراه باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین