مراجعان بصورت فشرده در صفوف مختلف ایستاده و کارمندان به سبک اداراتِ دهه ۶۰ به آنان سرویس رسانی میکنند.
در این مکان کمترین ملاحظات کرونایی رعایت نشده و مراجعان در حالت بهم چسبیده منتظرند تا کارمندان به آنان سرویس دهند.
خبرنگار اقتصادنامه به چشم خود دید که برخی کارمندان در حال خرید و فروش ادکلن هستند در حالی که مراجعان در صف قرار داشتند.
این موضوع به مسئول مربوطه تذکر داده شد که چرا کارمندان به کندی کار کرده و در حال معامله ادکلن هستند اما آن مسئول خبرنگار اقتصادنامه را متهم به حاشیه سازی کرد.
بهتر است سازمان عریض و طویل تامین اجتماعی تمهیداتی در جهت خدمت رسانی غیرحضوری انجام دهد تا این مراکز شیوع کرونا برچیده شده و کیفیت خدمات استاندارد شود.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست